marți

De la primul meu stagiu BAFA cu CRIM


Perioada: martie, 2004
Durata: 10 zile
Locaţia: Răchiţele, cabana lui Ionel
Formatori: Annick, Erick, Călin,
Formatori stagiari: Lili, Mihai, Zica, Tzupi
Animatori: 10 romani si 10 francezi, ceva de genul

Las pozele să vorbeasca mai mult

Teorie în natură...



La serată


Erick - persoana care a văzut în mine darul pentru animaţie primit de la Dumnezeu




Echipa care a reuşit să creeze cea mai tare serată de mici indieni




Toată lumea îl iubea...



Serata cu indienii. Iulia era cea care spunea povestea, eu iepuraţul care ronţăia un morcovel şi atrăgea atenţia copiilor . Mai era si ursul (scuze dar nu mi mai aduc aminte numele francezului:d care a rupt inimile fetelor romance:P)



Nu cred că o să uităm vreodată microbuss ul FRS ului:)....cât am împins ...şi poezie -cântec am compus pt el..


Ce vremuri....Şi tanti Ana, bucătăreasa era cu noi....:d i -am mâncat peştele pe furiş....şi nu mai avea ce să le dea musulmanilor:d ioi...



Incantaţii


Eu...pe atunci....
Ce îmi mai aduc aminte:
  • nu vorbeam lb franceză şi ne traduceau formatorii români
  • am scris 3 caiete cu tot ce ne spuneau formatorii
  • mă întelegeam cu ei gesticuland sau desenand:)
  • am avut noroc cu stagiu de animatie cu Wold Vision, pt ca stiam jocuri si asta le a placut formatorilor
  • ne-am distrat
  • am cantat inclusiv cantece populare invatate de la mama
  • nu erau conditii in cabana ca si acum dar noi ne am stiut bucura de ce era
  • a fost una dintre cele mai tari experiente traite vreodata de mine....
  • primul stagiu BAFA este ceva personal pentru fiecare in parte...nu se poate compara cu nimic....nici chiar cu alte stagii...este ceva unic, ce merita trait...
  • cand mi s a propus sa  merg in Franta ca sa fac practica am inteles altceva dar am acceptat fara sa stau sa ma gandesc - bine am facut!!!
  • eram cea mai mica dintre ei si am continuat sa fiu cativa ani...Acum sunt Ionutza în continuare pentru o parte din colegii mei....
  • am avut şansa să stăm 10 zile la un stagiu şi sa lucram in echipe diferite pentru fiecare joc mare, serata, ceea ce ne a calit....Super!

O sa revin si cu alte amintiri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu